27 Aralık 2011 Salı

(Y)ep(Y)eni (Y)ıl



Yeni yılda her şeyiniz yeterli olsun !


En kötü zamanlarda bile ayakta kalmanıza yetecek kadar
güzelliklerle dolu bir yaşam sürmenizi diliyorum.

Aydınlık bir bakış açısına sahip olmanıza yetecek kadar
güneş diliyorum.

Güneşi daha çok sevmenize yetecek kadar
yağmur diliyorum.

Ruhunuzu canlı tutmaya yetecek kadar
mutluluk diliyorum.

Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına yetecek kadar
acı diliyorum.

İsteklerinizi tatmin etmeye yetecek kadar
kazanç diliyorum.

Sahip olduğunuz her şeyi takdir etmeye yetecek kadar
kayıp diliyorum.

Ve...
son "elveda"yı atlatabilmenize yetecek kadar
"merhaba" diliyorum.



Yeni yıl hepinizin gönlüne göre olsun !
Hepinize yeterli olsun !

4 yorum:

  1. etkileyici olmuş.. teşekkür ederim bu güzel dilekler için..

    ama etiketlerlerin bir başka güzel olmuş. Yazı ile hiç alakası olmadığını düşündüğün tüm etiketleri vermişsin gibi heaheah :D

    örneğin yasak aşk.. heaheah gay heha ya da erkek... :P

    YanıtlaSil
  2. Eger tum yazilarima dikkat ettiysen konuyla alakali olsun ya da olmasin hepsinin etiketinin ayni oldugunu goreceksin zaten.

    YanıtlaSil
  3. şimdi farketmiş oldum.. gerçekten etiketler sabitmiş.. Bazen fazladan eklenenler var ama... çok ilginç.. beni şaşırtmaya devam et ;)

    YanıtlaSil
  4. acı ve kayıp kısmı hariç "arkadaşıma katılıyorum hocam." heheh. n.n

    YanıtlaSil